cadavre exquis

Vous souhaitez apprendre le norvégien ? Vous voulez vous motiver et vous entraider entre membres du forum ? Vous avez une interrogation ? Ce forum est pour vous !

Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois

canadien
Modérateur
Modérateur

Message par canadien »

Kristalina a écrit :(y compris Se & Hør... :redface )
Moi j'adore "Hjemme". :D

J'aime bien les magazines de vieilles dames :P
Kristalina
Modérateur
Modérateur

Message par Kristalina »

canadien a écrit :
Kristalina a écrit :(y compris Se & Hør... :redface )
Moi j'adore "Hjemme". :D

J'aime bien les magazines de vieilles dames :P
Si on commence comme ça, je peux également citer Her & Nå (copie conforme de Se & Hør), Allers, Ukeblad...

C'est effectivement chez ma grand-mère que je trouve ce genre de... lectures! :D

Mais bon, ne crachons pas trop dans la soupe vue que c'est dans un exemplaire d'Allers que j'ai déniché une recette assez simple pour faire des kanel boller! :-p

Kris :albino-elg
moonlight
Modérateur
Modérateur

Message par moonlight »

jeg vil være en satyritroll.Men det er vanskelig.Når kommer toget mitt ?
I dag vil jeg gå på forumet og fortelle hva som skjer for tiden: jeg venter på at noen skall gi meg ett tegn ...Nå kommer noen fram til meg og sier :"Hei, jeg heter Berger og jeg er matador". Jeg kunne ikke tro det !!! Men jeg tenkte at kanskje han kunne hjelpe meg med å planlegge reisen min til Madrid neste måned ... Men akkurat nå er jeg kjempetrist fordi han ville ikke si meg hvis han kan komme med meg
[img]http://yelims2.free.fr/DoDo/Dodo50.gif[/img] Måneskinn
Répondre