ha en fin kveld og dag (i morgen....)
Modérateurs : moonlight, Kristalina, laetitia, canadien, kari, Equipe Administration, Francois

Takk Kim ....(pour les notes c'est comme en Allemagne on dirait...)kimlenorvégien a écrit :Euh... les notes?Pour l'enseignement /formation supérieur (e), la meilleure note est A et F signifie qu'on n'a pas réussi. Au lycée, c'est 6 à 1, je crois. (6 étant la meilleure note.)
"i ettermiddag skal jeg gå til den skolen min å ha den siste møte av det skolåret....Etter skal jeg ta meg ro og lese norsk og skrive på dette forumet med de vennerne min, Ricdool, canadien, Kimdennordmannen, og alle anderer...."
I ettermiddag skal jeg gå til skolen for å være med på skoleavslutningen... Etterpå skal jeg ta det med ro og lese norsk og skrive på dette forumet med vennene mine Ricdool, canadien, kimlenorvégien og alle de andre.

Nei !! du må arbeide aleneRicdool a écrit :Moonlight !!! kan du fjerne din hånd ?

kimlenorvégien a écrit :'Le Norvégien en vingt leçons'
He, he![]()
J'ai l'impression qu'on peut apprendre le Norvégien en très peu de temps.
Lær deg norsk i løpet av bare 20 leksjoner er vel ikke akkurat demotiverende?
Ricdool est la preuve vivante que nonkimlenorvégien a écrit :J'ai l'impression qu'on peut apprendre le Norvégien en très peu de temps.
"une volonté d'enfer" hva er det på norsk ? Kim kan du oversette dette uttrykket ?moonlight a écrit :et une volonté d'enfer

c'est un peu comme ton obstination à vouloir me concurrencer sur ce post...Ricdool a écrit :
"une volonté d'enfer" jeg vet ikke hva er det på fransk. Uff.
Ha en bra dag,
Ricdool